Cum era cu 7 dintr-o lovitura ?

Se pare ca povestea cu Croitorasul cel Viteaz s-a cam invechit, pentru ca ieri in sfarsit toti deontologii care isi faceau probleme asupra noului colectiv de tehnocrati propus de domnul premier-respins Croitoru, au fost adusi la realitate...

Era destul de simplu sa iti dai seama...era supusa pierii, aceasta propunere a lui Basescu, pentru ca nici lui nu ii convenea...asa mai simplu prin imaginea media, arati tu frumos ca partidul cel "facator de bine", a vrut dar restul partidelor(niste rele de altfel...a nu se interpreta aici ca simpatizez vreunul, pentru ca nu e asa, dar cand vine vorba de Baselu' deja e alta treaba) nu si continui frumos cu guvernul interimar format din membrii ghiciti cui ?...ai PD-L-ului, iar in frunte cine altul decat domnul Boc...asta zicea seful statului, pana la alegeri, dupa care se va propune din nou(in eventualitatea in care va iesi din nou domnul Traienel...ceea ce in previziunile mele sumbre, o va realiza...va putea sa ii stranga putin pe domnii parlamentarii de post, cum s-ar spune, amenintand cu dizolvarea...) pe cineva...si uite asa merg treburile in Romania...

Ce autostrazi, infrastructura, criza economica, bani de la FMI ?...traiasca joaca de-a politica...(aaa...sa vedeti chestie...Basescu...pardon...PD-L cica ar fi dispus sa faca alianta cu PNL, daca se potolesc si nu mai fac atata gat:))...bineinteles ca domnul Crin a respins ideea din start).

Deci...ramane cum am stabilit...
 
8 Responses
  1. Anonim Says:

    si deviza anului 2009
    CRIN CRIN CRIN CRIN CRIN


  2. Hmmm...ce avem aici...un sustinator puternic al lui Crin Antonescu;))...asa o fi;))


  3. BMD Says:

    eu cred ca asa e peste tot ca daca nu ar fi asta ar fi alta si daca nu ar fi alta ar fi asta,asa ca da-i dracu' ca si noi daca am fi in locul lor la fel am face


  4. Operatia a reusit, pacientul e mort!


  5. Hmmm...posibil, sau posibil sa nu Molie pe creier...in fine, ipoteze idealiste:))...o zi buna:)


  6. Interesant punct de vedere Cristian:))


  7. marada Says:

    Deviza lui Base: va consult si fac cum vreau!


  8. Tot e bine ca mai si "consulta"...se putea si mai rau;))...o seara frumoasa Marada:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !