Ce inseamna sa fii obosit ?

Nu stiu in ce grad de comparatii poate fi utilizata aceasta exprimare, dar pot spune ca in ultimele 3 zile m-am simtit foarte aproape de aceasta...poate este doar o parte din ceea ce altii numesc niste zile normale de lucru, dar pentru mine a fost un pic cam mult...poate totusi asa a fost...in fine, sa va povestesc de ce nu am mai activat pe blog in aceasta perioada de 3 zile...

Dincolo de aspectul barbar al scumpului nostru program scolar(07-13), care te face sa dormi intre 5 ore si jumatate(hai 6, pana spre maxim 7 cu indulgenta, in timpul saptamanii), mai se nimereste din cand in cand cate o zi cum le-am avut eu ieri si alaltaieri de iti vine sa o iei frumos intr-o fuga isterica pe campiile vietii din alte tari...luni a trebuit sa merg la Ploiesti sa imi fac fisa medicala pentru scoala de soferi(un test de asteptare si nervi)...pe langa aspectul ca eu sunt un acofob(nu suport acele) si a trebuit sa mi se ia sange(nu am inteles la ce iti trebuie la condus faza asta, dar in fine trecem peste...), am stat dupa fiecare medic in parte(interne, chirurgie, psihiatrie, oftalmologie, O.R.L. si alte chestii) pentru a imi pune o parafa si o semnatura...bineinteles, fiecare avea o ora anume cand sosea(si mai si intarziau ca doar na...se lasau asteptati baietii), dupa care trebuia sa fii cat mai calm posibil, sa treci peste testele lor(wow...) si sa iti puna in sfarsit parafa si semnatura...daca mai gasesti si cum am gasit eu pe cineva, care sa aiba democratia mai pronuntata, din cauza unor schimonosituri de litere de 1 mm, te ia frumos cu nervii...mai mult, in incercarea de a ma calma, ascultam niste muzica incet in casti in timp ce asteptam alte zeci de minute sa intru la alt cabinet...atunci se petrece o faza geniala...vine o tipa care facea pe secretara sau ceva, si ma bate pe umar, spunandu-mi ca aici este o institutie, cum imi permit(?!?...ce faci mah ?...si care e faza...ce te deranjeaza pe tine chestia asta ?...nu scria pe nicaieri...in fine)...intr-un final(ca sa fie ok, mi s-a trecut si seria de buletin pe fisa, buletinul meu fiind in proces de schimbare, si tocmai de aia se lasase rubrica libera....pentru a lasa loc noii serii...avea CNP, tot...dar medicii, in loc sa isi vada de rubrica lor, trebuiau sa ii si anume grija de seria mea de buletin si sa o treaca acolo...) am reusit sa scap de acolo si am ajuns obosit acasa...


A doua zi, am luat-o practic de la capat...am fost solicitat alaturi de ceva "lume buna" din scoala, sa particip la un simpozion pe teme econmice si informatice, numit "Festivalul sanselor tale"(era al zecelea an cand se organiza)...aici se prezentau diferite materiale cu continut educativ, in speranta imbunatatirii metodologiilor si mentalitatilor...a inceput bine, cu niste setari avansate de configurare al unora dintre laptopuri(care erau aparent cam obosite si ele, ca nu au reactionat prea bine:)) ), dupa care a inceput propriu-zis totul...eram printre primii la prezentare...doar ca doamna inspectoare s-a gandit ca ar fi bine sa ne prezinte 5 intrebari esentiale ale vietii...si a durat cam 20 de min in medie fiecare intrebare...va dati seama ce a fost acolo...dupa aceea, am trecut la prezentari, si ne-am mai revigorat...a fost totul bine, dupa care a trebuit sa admiram si celelalte lucrari expuse...probabil oboseala le lua si pe boxe si microfoane, pentru ca mai se auzea cascatul lor strident in urechile noastre cateodata;))...


Am ajuns ca si in ziua precedenta la 6 si un pic acasa...suna bine daca stai sa te gandesti, in 2 zile consecutive sa pleci la 6, sa ajungi la 6...am picat lat pe la 9 si jumatate aseara...azi am fost un pic mai odihnit, dar inca resimt ceva oboseala...

In concluzie, sa ne ajute Domnul sa fim sanatosi si sa ne mentinem in puteri sa le facem pe toate...nu putem renunta niciodata, nu-i asa ?...o seara frumoasa:)
Categories : | edit post
10 Responses
  1. compadvice Says:

    @Andrei,Turisticus a renuntat la premiul lui de pe locul 3 si subscriu aici cuvintele exacte,,In legatura cu premiul, multumesc, dar il cedez unui elev, la alegerea ta, dintre cei pe care ii cunosti si crezi ca il merita,,eu am crezut de cuviinta ca tu meriti premiul pentru originalitate si sinceritatea cu care ai scris.Oricum aveam de gand sa te premiez cu ceva,dar dat fiind situatia care s-a ivit,a picat la fix:)Astept un e-mail cu adresa ta de acasa.O seara cat mai placuta:)


  2. Wow...multumesc foarte mult Florin:)...ma bucur foarte mult ca te-ai gandit la mine si sper sa ma fi ridicat cat de cat la un nivel acceptabil:)...iti multumesc pentru toate aprecierile tale si pentru ca dai dovada de a fi un om in adevaratul sens al cuvantului si un prieten, fie el si virtual(chiar daca suntem un pic departati)...o seara buna si vine si e-mailul:)


  3. Zadkielix Says:

    oFF-TOPIC
    Felicitari pentru premiu! Il meriti!
    Cat priveste "lumea scolii", esential ramane acea vorba preluata din batrani- "important e cateodata sa treci prin ea ca si cum (mai) nimic nu s-ar observa..."
    ;)
    Si ti-o spun si din ....calitatea de proaspat ...pedagog!
    Toate cele bune!


  4. giulia Says:

    si mie mi-a parut rau ca nu te-am votat. dar toti ati scris bine, si poate pe tine te citeam dupa ce citisem si votasem pe cineva.

    felicitari. sincer meriti premiul.


  5. Multumesc Zadkielix:)...sunt convins ca asa e:)...mult succes in continuare in cariera, precum si pe toate planurile:)...sa ne citim placut in continuare:)


  6. Nu-i nimic Giulia:)...am participat din placere, nu stiu daca ma gandeam vreun pic ca o sa castig ceva...aici, Florin m-a luat si pe mine prin suprindere...mi s-a parut o buna ocazie de a mai imi experimenta modul de a scrie si de a cunoaste noi oameni de calitate, precum v-am cunoscut si pe voi la concursurile organizate de Geocer:)...sper sa il fi meritat;))...multumesc de aprecieri si toate cele bune:)


  7. crystalball Says:

    of of.. relax, take it easy;)
    am nopti de 3 ore sau de 2 ore, zile pline de la 8 la 8 cu trezit la 6.30 ( asta inseamna sa ajungi la poli si sa stai in regie cu inca 4 fete:))),nu e mereu asa, doar majoritatea timpului:))))
    obisnuieste-te, nu te mai agita;)
    am facut si eu fise medicale si mie mi s-a parut amuzant:D trebuie sa vezi mereu partea plina a paharului, sa gasesti frumusetea fiecarui lucru, sa il storci la maxim in folosul tau;) e o chestie de obisnuinta. Asta e sistemul, nu ai ce face decat sa e adaptezi:D:D


  8. Mi se pare normal...dar momentan, asa am eu impresia;))...e posibil sa gresesc totusi...mult succes fiecaruia dintre noi si nervi de otel...avem nevoie;))


  9. Fairy` Says:

    Sunt de acord cu Crystalball. Obisnuieste-te! O sa fie si mai rau! Esti norocos ca poti dormi dupa-amiaza. Crede-ma ca vei plange dupa momentele astea.


  10. Posibil...nu pot dormi mereu dupa-amiaza, dar ne descurcam noi in vreun fel sau altul:)...multumesc de vizita si toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !