Balul Bobocilor 2009(Episodul 3) - It's showtime

Iata ca am ajuns si la momentul mult asteptat, cand concurentii isi vor dezvalui cu ajutorul filmuletelor surprinse de noi, aptitudinile(sau ma rog...talentele, cum veti vrea sa le spuneti)...sa incepem cu inceputul si sa prezentam aici un reprezentant de "marca" al societatii din ziua de azi...



Va prezentam mai apoi un "dans starvesc"(nu va speriati e doar un apelativ pe care noi, cei apropiati "starvului" il folosim pentru a ne aminti de niste momente frumoase petrecute putin mai demult...)...in fapt el este unul dintre cei mai buni prieteni ai mei si mai mult suntem si rude(el e finutul meu cel mic)...dupa cum veti observa, se pricepe foarte bine la dans, atat de bine, incat se bat fetele pe el(asa mai zic si eu)...



Cine a spus ca oltenii nu se pricep la limbile moderne nu stiu ce vorbesc...dovada sta aici...priviti si ascultati cu mare atentie...am putea lua lectii de la ei cateodata(sau poate totusi nu...)



Dupa insiruirea aceasta de talente si aptitudini, va prezentam o alta mare pasiune pe care o au elevii cand li se pune pata...pe scoala...cred ca daca s-ar valorifica acest talent, am fi numai artisti in aceasta tara...



In continuare, avem aici o varianta updatata a "Academiei de Politie"(zic eu poate la fel de funny ca celebrul film), in care concurentii par asa un pic nostalgici privind faptul ca nu se mai face armata(ei, asi)...



Si in final...concurentii sunt supusi la un test de spontaneitate combinat cu amuzamentul imaginatiei lor bolnav de debordanta...vedeti imediat ce a iesit...





Si cu aceasta, incheiem momentan prima regie a noastra...speram ca cele prezentate de noi aici, sa va fi placut si descretit fruntile...felicitam concurentii si nu uitam sa mentionam ca a fost(aici e parerea mea) cel mai tare Bal al Bobocilor ever...noi, cel putin, ne-am distrat foarte bine, iar show-ul si party-ul de dupa au fost pe cinste... sa ne vedem cu bine la cat mai multe "premiere"...au taiat ultimul cadru eu si prietenii mei de Mindbrowsing... 

P.S.: Acest tip de articole - regie sunt publicate in vederea promovarii Balului Bobocilor 2009 si reprezinta o "regie pamfletistica"...mentionam ca nu am avut alte obiective decat in a relata si a va arata cat de frumos si caterincos a fost organizat evenimentul...va multumim ! 
Categories : | edit post
4 Responses
  1. C Says:

    frumos la Bal, eu is mai baba am uitat cum era:D


  2. Ma bucur ca ti-a placut Cristina:)...eee...mai trece timpul...toate cele bune:)


  3. Cristina Says:

    Ce momente frumoase, in seara asta e bal la mine la liceu! Nu stiu de ce in urma cu doi ani imi era mai mare dragul sa ma duc, dar acum ma gandesc ca e mult prea aglomerat, ca nu imi place locul si tot felul de amanunte care m-au determinat sa nu ma duc!


  4. E adevarat...nici eu nu stiu daca ma duceam, dar aveam prieteni adevarati de sustinut:)...o seara frumoasa si un weekend placut Cristina:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !