Balul Bobocilor 2009(Episodul 2) - Uite ca se poate...

Pentru seara aceasta v-am pregatit al doilea episod al regiei pe care eu si prietenii mei de pe Mindbrowsing il realizam "in cinstea" magicului si marelui Bal al Bobocilor de la Colegiul National "Nicolae Iorga" din Valenii de Munte, editia 2009...pe principiul unei vorbe mai veche(ce este mai bun, pastram pentru mai tarziu, sau ceva de gen), am sa va prezint astazi cateva dintre momentele de calitate petrecute acolo...asa ca sa incepem...

Pentru inceput, trebuie sa evindentiem un dans latino, cu care prietena mea mai veche(v-am mai povestit eu ca ne cunoastem de la o luna), Byby, ne-a incantat privirile alaturi de partenerul ei de dans, Ciprian...ea practica acest hobby, sa-i spunem, de vreo 3 ani, pe genuri de dans modern si anume latino, rock&roll sau R&B oriental, participand si pe la diferite concursuri...unul dintre ele a fost Concursul Interjudeatean de anul trecut de la Ploiesti  de unde trupa lor s-a intors cu un meritat loc 1...stiu de la ea cata munca si devotament iti trebuie pentru a realiza o astfel de performanta, si mai imi aduc si eu aminte de vremurile cand practicam cursurile de chitara, iar dupa recitaluri ne intalneam din nou, toti componentii trupei si cantam ore in sir, necontand practic nimic...ne simteam bine facand ceea ce ne place si anume cantand...asta conteaza foarte mult...lasand in suflet amintirile, iata filmuletul cu cei 2...





In continuare, va voi prezenta 2 piese marca R.I.M.A...dupa cum spuneam si in postul anterior, incurajam rapul romanesc si mai ales pe tinerii care simt si traiesc beatul si rimele...nu poti sa stii, decat daca treci prin asa ceva...un bun tovaras de al meu, eX si colegul lui de trupa Snip(ce canta impreuna de aproape 2 ani si jumatate) ne vor transimte aici cateva mesaje pe beat...lasam muzica sa vorbeasca...







In final ce pot sa spun...mult respect...speram ca maine sa prezentam si cate ceva din probele pe care le-au avut de sustinut concurentii...noapte buna:)
Categories : | edit post
1 Response

Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !