Avem timp...

Iata-ma revenind aici, in locul meu de regasire, cu primele idei si ganduri de la 18 ani incoace...n-as putea spune ca sunt un om schimbat, sau ceva asemanator, dar parca usor, usor, se simte si putina experienta a intamplarilor petrecute de-a lungul anilor...prima concluzie "revelata", cum s-ar spune, este ca avem tot timpul din lume sa ne modelam felul de a fi ca persoana, dar in acelasi timp(si este un aspect foarte important !), fiecare zi trebuie sa fie pentru noi o portiune de drum, spre ceea ce vom putea afirma peste timp, ca am gasit, ca am cautat, ca ne-am zbatut si ca am muncit mult sa ajungem in locul respectiv.

Astazi, fiind in sfarsit odihnit(dupa ce ziua de ieri a fost un pic cam obositoare dupa party-ul celebrat intre oamenii care sunt alaturi de mine, si deci, speciali ai vietii mele), am putut sa imi vad si eu(dupa cum imi bine place macar o zi pe saptamana) de relaxarea mea...acest lucru consta fie in citirea lecturilor mele de blog, fie in urmarirea unui film, fie in a admira natura, uneori a citi o carte(desi aici trebuie sa marturisesc ca nu se intampla foarte des), stat in pat si fiind prin alte lumi cu gandul, sau mai stiu eu ce chestii...astazi am ales sa ma bucur de timp prin vizionarea a 2 filme...The notebook(pe care nu l-am putut viziona o perioada...dar se pare ca am ales perioada perfecta pentru a il vedea...Cel de Sus stie intotdeauna ce este mai bine pentru noi), precum si The jacket...acestea 2 fac parte din categoria filmelor care imi limpezesc mintea prin idei clare si precise, mesajul patrunzand direct in sufletul meu...n-as putea sa ma exprim concis in legatura cu mesajul celor 2 filme, dar vi le-as putea recomanda, in speranta ca va vor face sa va simtiti putin altfel, sa traiti uneori lucrurile din alte perspective, in vederea obtinerii viziunii obiective asupra sinelui subiectiv...si in final, cateva versuri ale inspiratiei de astazi...


Viata noastra e ca un mare jurnal
Fiecare zi traita o regasim pe fundal.
Cu fiecare episod, paginile se-nmultesc
Pe masura ce clipele in noi traiesc.

Foile pot fi uneori mai invechite
Pentru ca situatiile sunt de mult traite
Iar unele pagini sunt mai noi
La fel cum e si amintirea de acum in noi.

Trebuie totusi avut bine in vedere
Ca nu putem uita si spune la revedere.
E doar un orgoliu stupid si prostesc
Cu care zi de zi ne inarmam trupesc.

Dar ce parere are sufletul de treaba asta
Acest unic spirit ce lumineaza viata ? 
Ce spune el vazandu-ne atat de egoisti, 
Uitand clipa de ieri pentru ca altceva noi vrem ?

Da, ati ghicit in legatura cu fundalul...
Sufletu-i substratul ce alcatuieste jurnalul...
Si cum cu fiecare zi, acesta se mareste
Cu amintiri sufletul nostru se intareste.

Noi tinem minte in suflet tot ceea ce avem
Fie ca a fost azi, acum 2 ani sau poate ieri...
Jurnalul vobeste prin noi, doar de la sine,
Incet, profund, pana sfarsitul vine...
Categories : | edit post
6 Responses
  1. Nu pot spune ca sunt o fana inraita a dramelor lacrimogene, dar "The Notebook" chiar mi-a atras atentia, l-am vazut acum ceva timp, si pot spune ca m-a marcat oarecum..

    Pe celalalt, "The Jacket" nu l-am vazut, nici n-am auzit de el sincer, dar daca tot pui tu o vorba buna pentru el, poate il vad :p

    Ti-as recomanda "If Only" sau "A walk to remember" daca tot esti in cautare de experiente mai altfel..

    Apropo.. versurile tu le-ai scris? Chiar imi plac.. si totusi, cred ca ar suna bine cantate :D


  2. Foile pot fi uneori mai invechite
    Pentru ca situatiile sunt de mult traite
    Iar unele pagini sunt mai noi
    La fel cum e si amintirea de acum in noi.

    Bine zici tu aici draga Andrei, bine si frumos.O seara placuta iti doresc!


  3. Pai pun o vorba buna, alaturi de "The number 23" sau "The eternal sunshine of spoteless mind" sau diverse filme psihologice sau filozofice;))...e bine de stiut, poate ma uit si eu(de "A walk to remember" am mai auzit si vazut cate ceva:D)...dap, sunt versurile mele;))...si asta e bine de incercat...vom vedea:)...toate cele bune Zmeurica0112:)


  4. Multumesc la fel doamna Elena:)...ma bucur ca v-au placut:)


  5. Fairy` Says:

    Si "La Multi Ani!" si pentru frumoasa varsta de 18 anisori!
    Esti major acum!


  6. Multumesc frumos Fairy:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !