Arssura - Prea tarziu(remix)

O melodie care merita toata aprecierea mea, incepand de la instrumental, versuri si terminand cu scratch-urile, care fac din aceasta melodie o adevarata arta poetica urbana...dincolo de aceste caracteristici, mesajul este foarte profund...

Poate asa ar trebui sa facem si noi cand este mult prea tarziu pentru unele lucruri...

P.S.: A nu se intelege ca trimit spre cineva cu aceasta melodie...este pur si simplu una din piesele despre care va povesteam eu ca merita ascultate din nou si din nou, in viziunea mea...noapte buna:)

Arssura - Prea tarziu(remix)
Categories : | edit post
4 Responses
  1. Arssura are niste piese geniale, in special asta.. care se intampla sa fie si preferata mea.. dar, cum ai zis si tu, e doar ca fapt divers, nu bat apropouri la nimeni :D


  2. Exact...niste piese pentru suflete in general...pe mine m-au ajutat mult niste piese de ale lui in vara aceasta...ca si cele ale lui Eminem:)...ma bucur ca impartasim aceleasi pareri zmeurica0112...toate cele bune:)>-


  3. Bianca Says:

    Anumite piese iti mangaie sau iti zgarie sufletul! Imi place mult, am ascultat o! Chiar nu o stiam, desi ascult Arssura.


  4. Si eu sunt un fan Arssura, dar nu ma pot lauda ca ascult extrem de des. Si cu toate astea, sunt vreo cateva din melodiile lui care au fost melodii de capatai in anumite momente limita pentru mine. Omul e artist cu adevarat !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !