Amintiri amuzante si sufletesti

Am primit de la doamna Elena o foarte frumoasa leapsa...nu cred ca am cuvinte sa ii multumesc, pentru ca m-a bucurat foarte mult atat gestul, cat si leapsa propriu-zisa...este vorba de prezentarea unor imagini amuzante si sufletesti(una sau mai multe...depinde de preferinte)...cu ocazia aceasta, am revazut prin fata ochilor, cateva din momentele frumoase ale vietii mele...si da, avem motive sa fim fericiti zi de zi:)

Nu m-am putut gandi decat la prietenii mei, alaturi de care am petrecut foarte multe momente de neuitat, si o a doua jumatate de vacanta si de vara de povestit nepotilor...am sa prezint aici cateva imagini din prima noastra "aventura" cu cortul(mai exact 04-05 august 2008)...primele 3 imagini fac parte din categoria celor amuzante(cand dansam sau radeam in jurul focului), iar umatoarele sunt cele de suflet:)



































































Deoarece am vazut leapsa un pic tarziu, n-o sa procedez "regulamentar", cum s-ar spune, ci va las pe toti care doriti, sa preluati aceasta frumoasa leapsa...in final, o melodie la fel de frumoasa, care zic, eu ca se potriveste putin cu postul...o seara frumoasa:)

Morandi - Colors
Categories : | edit post
14 Responses
  1. Frumoase pozele tale si cele hazlii si cele de suflet, caci au pe ele amprenta "original".
    Felicitari nu mi-ai inselat asteptarile.


  2. Anonim Says:

    dansu' smecherilor=))...friend 4ever:x


  3. Multumesc de aprecieri Elena:)...o seara frumoasa:)


  4. Corect:)...am fost, suntem si ramanem:)...multa bafta si sa ne vedem sanatosi:)>-


  5. cell61 Says:

    Astea-s amintirile care-ţi rămân în suflet, chiar şi la bătrâneţe. Frumos.


  6. giulia Says:

    frumoase poze. si frumoase amintiri pentru anii ce vor veni.


  7. Darael Says:

    O sarbatoare in toata regula.


  8. Asa e draga Cell61:)...sunt acele amintiri care nu se uita si care ne imping mereu in fata la vreun moment mai greu:)...toate cele bune:)


  9. Asa e Giulia:)...crede-ma ca ne-am dat seama de aceste lucruri poate mai devreme decat ne-am asteptat;))


  10. Cam asa ceva Darael:)...atunci cand esti intre prieteni, este o adevarata sarbatoare:)...multumesc de vizita si te mai astept:)


  11. Ninulescu Says:

    Faine poze, mi-au stirnit amintiri dragi :))


  12. Multumesc Ninu:)...cunosc sentimentul:)...un weekend placut:)


  13. Raluca Mihai Says:

    Si pozele tale sunt frumoase, cat despre numele tau:d, mea culpa. Voi corecta si sa ai si tu o zi cat mai buna.:)


  14. Multumesc Raluca:)...no problemo;))...se mai intampla;))...un weekend placut:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !