Balul Bobocilor 2009(Episodul 1) - Am inceput regia...

Dupa cum va amenintam eu si cu prietenii mei de pe Mindbrowsing, "avem niste filme in cap"(dupa cum spunea Ombladon, si nu numai, avem si imagini video)...pentru primul episod, avem prezente aici cateva filmulete...incepem treptat pe scara valorica...bineinteles, ca la fiecare concurs, important este ca participi, dar ma gandesc eu...daca tot participi, nu mai bine faci si totul sa iasa bine ?...se pare ca nu toti am fost pe aceeasi lungime de unda aici...

Vine primul clip...in care o tipa incearca sa ne reaminteasca de calitatile lui Britney Spears...o credem pe cuvant...de aceea ne-am gandit sa oprim filmarea prematur...sa ascultam(depinde totusi aici de parerile fiecaruia)...poate totusi ne inselam noi...




A urmat un fan al formatiei Holograf(la faza asta tot respectul...sunt putini cei care inca mai asculta piesele lor, mai ales la varsta asta)...dincolo de acest aspect...ne-a facut la toti caldura in suflete cu tonalitatile lui vocale...inca putin si bubuia sala...ce trebuie sa retinem de aici ?...tot ce conteaza e ca " Esti asa frumoasaaaaaaaaa....(ok am inteles, dar te rog opreste-te:D)" si ca "In fiecare zi mi-e dor de tineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"(am inteles din nou, dar te rugam din nou, nu ne face sa planga si urechile noastre)...in rest, cum spuneam, chiar simpatic...
 




In final...sa incurajam rapul romanesc si pe cel care l-a interpretat pe Bitza...in ciuda faptului ca piesa nu s-a auzit foarte bine, eu am respectele mele aici legate de omul acesta care a cantat piesa...am putea fi din nou foarte rai, dar pentru primul "montaj", ne oprim aici...



To be continued...
Categories : | edit post
4 Responses
  1. crystalball Says:

    dragul meu, prefer sa te cred pe cuvant at cand enumeri calitatile vocale ale bobocilor:D:D:D
    eu anul trecut am ales sa nu merg la bal, si bine am facut:D


  2. Mey Crystalball...mie mi-a placut foarte mult la balul asta...mi se pare de departe cel mai reusit(desi nu am fost eu cel mai mare frecventator de asa ceva, dar stiu si eu cate ceva)...a fost bine structurat si organizat si m-am distrat pe cinste:)


  3. Ninulescu Says:

    Fain de tot..asa da, chiar imi place, in seara asta nici film nu mi-a trebuit..am vazut toate filmuletele de aici.. cred ca mi-ar fi placut si mie sa pot merge la scoala... Asta e ca aia cu eroii dupa razboi :D... dar pe bune uneori regret ca nu am stiut ce e scoala, colegii, etc..


  4. Ma bucur ca ti-a placut Ninu si sper ca nu te-am facut prea nostalgic:D...toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !