Tema pentru maine

Uite ca mi-a venit si mie randul sa propun o tema pentru joc - concursul nostru de "aberatii"...cum sunt un visator, si imi place sa gandesc in profunzime unele lucruri(nu mai mentionez de meditat sau filozofat), voi incerca sa va provoc la un exercitiu personalizat de imaginatie combinata cu realul...

Mai pe scurt, tema pentru maine este urmatoarea "Portalul sufletului meu".

Abia astept sa vad ce "aberatii" vom scoate...mult succes si toate cele bune:)

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de maine vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume  Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Simion Cristian
Categories : | edit post
5 Responses
  1. interesant! ...si un pic cam altceva! ;)


  2. Ma bucur ca iti place Cristian:)...asta am urmarit...sa fie ceva ce nu a mai fost, si care sa imi placa si mie;))...o seara buna:)


  3. little RED Says:

    prea profund...io am scris atata despre mine pe blog incat ce ar mai fi de spus=))), da gasesc io sa mananc ceva de mine, din nou :).
    o seara placuta


  4. little RED Says:

    =))) ai prins tema 13 =))))


  5. Cunosc senzatia;))...si eu am facut cam acelasi lucru, dar in acelasi timp imi place sa pastrez si o oarecare doza de mister...
    No problem...inseamna ca e boboc:)...multe lucruri bune si foarte bune mi s-au intamplat legate de nr. 13;))...nu sunt superstitios;))...o seara buna si tie:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !