Sa aberam pe o tema data(partea a sasea) - The number 27

Uite ca am ajuns si la momentul in care nu mai am prea multe griji si programul este absolut liber(multumesc Doamne)...este vara lui 2010(pe terminate), si reprezentantii facultatii la care tocmai am intrat, mi-au spus ca daca doresc, sunt proaspatul posesor al unei excursii pe o insula mica din Oceanul Atlantic, o minunatie de locatie, un mic paradis pamantesc, doar ca nimeni nu se ofera din cauza faptului ca trebuie sa supraveghezi 2 ore pe zi(una dimineata si una seara) farul din 27's Island(asa se numea destinatia exotica), si mai ales a aspectului ca esti total singur in zona...de asemenea, mi s-a spus ca insula a beneficiat de-a lungul timpului de "proprietari" care au facut lucurile sa para un colt de paradis, incluzand aici dotari si facilitati la nivel superior, doar ca snguratatea si locatia aflata in mijlocul oceanului nu a mai atras tinerii din ziua de azi...hmmm, m-au pus pe ganduri baietii...cum tot voiam eu sa ies din tara asta amarata, si mai ales auzind ce e pe acolo(mai ales ocean si super dotari), am zis ca in 2 luni ma voi relaxa foarte mult singur-singurel, bucurandu-ma de exotismul unei insule precum 27's Island...bineinteles, trebuia sa dau si niste raporturi, datorate supravegherii cu ajutorul farului, in cele 2 ore de lucru pe zi...

Zis si facut...a doua zi(dupa ce baietii mi-au facut plinul cu toate echipamentele, necesarul de mancare si bautura, care mai de care, mai atractive si toate detaliile gandite de prea multa vreme...na...de mult cautau baietii) am plecat cu avionasul spre 27's Island...dupa vreo 14 ore de zbor, am facut si probabil cea mai adrenalinoasa chestie din viata mea...a trebuit sa aterizez impreuna cu tot "bagajul"(si l-am pus in ghilimele pentru ca era un extra large package:D) pe insula, cu ajutorul parasutei...a fost foarte tare:)...dupa descarcare, in debaraua farului, am vizitat "locul meu de munca", precum si camera mea(imensa, cu o plasma "nesimtita", confort de 5 stelute...intr-un cuvant...tot ce iti puteai dori de la o camera), bucataria complet echipata si baia cu tot felul de facilitati in a te relaxa si simti ca nou..."centrul de cercetare" al farului, se situa in cel mai sus punct al acestuia, si beneficia de o aparatura care studia tot ce se intampla pe insula, pe o raza de 100 km in, sub si pe apa, iar sistemul de comunicatie(in ciuda faptului ca insula parea parasita, era foarte bine conectat la satelit)...o singura asa-zisa problema avea...decat cei autorizati de comisia respectiva, ce ma coptase si pe mine aici, puteau sa permita accesul...si cum doritorii tindeau spre deloc...aparatura nu mergea de una singura si nu putea observa minunatiile de aici...

Am iesit apoi sa dau turul insulei...am descoperit in spatele farului o baza personala, cu sala de sport, piscina, teren de antrenament, precum si un spatiu de relaxare si incantare al simturilor cu peisajul insulei(ca un gen de parc...dar mult mai mare), dar ceea ce m-a incantat extrem, avea sa fie un lant de topogane care dadeau in piscina...wow, wow, wow...moartea mea:D...apoi am descoperit frumusetea insulei, o cascada inalta in mijlocul unei mici paduri tropicale, si am urcat si in punctul cel mai inalt al insulitei sa vad cum sta treaba si de aici...bineinteles ca urma ca in 2 luni sa ma bucur de tot ceea ce se putea pe aici...

Si asa s-a si petrecut...imi incepeam ziua la ora 9, cand debutam cu prima ora de lucru, analizand si strangand date cu ajutorul sistemelor de supraveghere(nu cred ca poate fi ceva mai frumos de atat) atat de pe insula, cat si de pe ocean...(cate lucruri fascinante poti afla despre ecosistemele pamantului astfel !)...cu ajutorul aparaturii puteam sa realizez tot ce voiam, sa comunic cu absolut oricine, deci cand ma simteam singur, comunicam cu prietenii si cei apropiati, care imi tot spuneau, aratandu-le cadre de prin zona, cate de minunata este...aveau dreptate...apoi ziua continua cu o masa copioasa, alcatuita din ceea ce am aveam pofta in momentul respectiv, dupa care ma "programam" la "centrul de masaj" al baii mele magice...dupa 2 ore, ieseam ca nou, de acolo, si bagam un pic de antrenament in baza sportiva...urma o baie in ocean, o plimbare cu delfinii in larg, pana ne plictiseam atat noi, cat si prietenii sai, dupa care aveam sa contribui la descoperirea amanuntita a paradisului exotic(imi impartisem zona de cercetare pe sectoare bine determinate in fiecare zi, acoperind in perioada de 2 luni, totul)...apusul ma prindea relaxandu-ma intr-un leagan, sau gonind cu viteza "de croaziera" pe topogan in jos, spre piscina...seara se incheia cu cealalta ora de munca, inca niste povesti cu prietenii, si o relaxare in pat la TV, pana ma lua somnul bine meritat...

Parca nici nu am simtit cand s-au terminat cele 2 luni...deoarece imi place sa descopar multe detalii despre ecosistemele pamantului, si aveam oportunitatea, am lucrat cate putin in plus in unele zile, asa ca cei care m-au trimis aici au fost mult mai mult decat multumiti(mi-au promis ca o sa pot reveni, si o sa pot lua si pe cineva cu mine...uuuuuhhhhuuuu !)...m-am bucurat de apa oceanului si de prietenii delfini cat de mult puteam, de frumusetea insulei, precum si de facilitatile de aici...parca sunt un om nou...dar vechi in acelasi timp...tot eu, relaxat, incarcat si plin de viata:)...multumesc 27's Island...alohaaaaaaaaaaa:)

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Simion Cristian

Tema zilei de 29 septembrie este propusa de  Giulia Szavo

Categories : | edit post
4 Responses
  1. giulia Says:

ce imaginatie debordanta ai. e specific generatiei voastre.

2. e bun si TV-ul la ceva... :))

3. Multumesc Giulia:)...asa o fi, dar refuz sa cred ca atunci cand incepi sa "aberezi" nu iti fuge gandul la multe si marunte aspecte, cum mi-a fugit si mie;))